“Bubice na livadi”- učenje prema NTC sistemu

Primarna uloga NTC programa je upotreba novih otkrića iz područja neuronauke u vrtićkim grupama i u svakodnevnom životu. Program NTC učenja je sastavljen iz različitih aktivnosti i igara za decu, koje se temelje na saznanjima o razvoju i radu mozga i koje, kako mnoga istraživanja pokazuju, imaju pozitivan efekat na razvoj mozga u periodu kada je to najvažnije, u periodu najintenzivnijeg rasta i razvoja, od rođenja, pa do približno desete godine starosti. Igra kao unutrašnja motivacija djeteta je ključni faktor NTC programa. Autor programa je dr. Ranko Rajević (https://ntcucenje.com/).
NTC program karakterišu tri faze sprovođenja: kompleksne motoričke aktivnosti koje uključuju finu motoriku, dinamičku akomodaciju oka, rotaciju, ravnotežu i kretanje; misaone klasifikacije, misaone serijacije i asocijacije; rad na razvoju divergentnog i konvergentnog mišljenja, kao i funkcionalnog znanja.
U vrtiću “Razigrani dani” odgajateljica Naida Čordalija je u sklopu individualnog stručnog usavršavanja realizirala temu “Bubice na livadi” prema sistemu NTC učenja. Djeca su proširila svoja saznanja o insektima kroz tjelesnu aktivnost i poligon spretnosti, kroz koje su podsticana na zajednički rad, igru i saradnju.
Prvo su se zabavila uz vježbe zagrijavanja i prirodne oblike kretanja oponašajući insekte, potom su pokazali svoju spretnost i okretnost kroz savladavanje Poligona, a veliko interesovanje i osmijehe na licu im je izazvala igra “Prijatelj pod padobranom“.

JU “Djeca Sarajeva” vrtić “Razigrani dani” Ogledna aktivnost “Bubice na livadi” prema NTC sistemu učenja

https://youtu.be/K88RCjvTPDQ

Podijeli na socijalnim mrežama

Facebook
LinkedIn
Twitter
Povezane vijesti