Razvoj početnih matematskih pojmova u ranom uzrastu

Matematika uvodi dijete u percipiranje i shvaćanje odnosa u neposrednom okruženju i pomaže razvoju dječjeg mišljenja i drugih psihičkih funkcija, kao što je i dječji rječnik bogat vokabularom nužan za dobru i jasnu komunikaciju sa svojom okolinom (Marendić, 2009). Početni matematski pojmovi počinju se razvijati u najranijoj dobi djeteta. Odgajatelj treba osigurati poticajno okruženje, ponuditi igre i izazove u kojima će se svako dijete podstaknuti da samo uči na način koji njemu najviše odgovara.
U vrtiću “Bulbuli” u okviru individualnog stručnog usavršavanja odgajateljica Nasiha Karavdić realizovala je oglednu aktivnost “Snješko Bjelić” u Odgojnoj grupi od 6 mjseci do 3 godine života. Cilj aktivnosti je bio upoznati djecu sa pojmovima veliko-malo, te im pomoći u prepoznavanju i pravilnom imenovanju predmeta iz njihove neposredne okoline, kao i uočavaju njihovih osobina, oblika i veličina. Posebnu pažnju  posvetila je razvoju koordinacije i ravnoteže pri pokretima i prirodnim oblicima kretanja (hodanjem po snijegu, po označenoj putanji i provlačenju), a veselu atmosveru nadopunila je kreativnim pokretima uz pjesmu “Snješko”.

Podijeli na socijalnim mrežama

Facebook
LinkedIn
Twitter
Povezane vijesti