“Dijete s igrama raste, a igre rastu s njim. One su jedinstven i djelotvoran način prirodnog učenja” (Rajić i Petrović-Sočo, 2015, str.605).
Igra je složena aktivnost koja pomaže svestranom razvoju djetetove ličnosti. Kroz igru dijete upoznaje svijet, uči istražujući okolinu, uživljava se, mašta, uči pravila ponašanja i razvija socijalne vještine.
Igra i kvalitetna organizacija slobodnog vremena ključna je za uspješan razvoj djece predškolskog uzrasta čega su svjesni odgajatelji u vrtiću “Iskrica”. Djeca organizuju igre prema svom nahođenju. Bilo koji prostor vanjski ili unutrašnji može postati važno mjesto za dječiju igru. Posmatranje ptičica kako napuštaju gnijezda, valjanje po travi, mirisanje zraka nakon proljetne kiše, promatranje promjena godišnjih doba predstavljaja bitna i nezaboravna iskustva za djecu.
Igrajući se u grupnoj sobi djeca smišljaju igre iznova, pregovaraju oko pravila i osiguravaju da svi igraju fer. Sve to djeci pomaže da nauče kako da donose odluke, da rješavaju probleme i zadobiju samopouzdanje. Djeca uče, razvijaju se i napreduju u interakciji sa drugom djecom i u poticajnom okruženjem.