Dolaskom proljeća i buđenjem prirode, djeca se zainteresuju za promjene u okolini koje proljeće donosi sa sobom. Posebnu pažnju im pobuđuje prvo proljetno cvijeće, njegova raznolikost, šarenilo i miris. Upoznati djecu sa karakteristikama biljaka, njihovom životnom ciklusu, te obogatiti dječija znanja o izgledu, nazivu i funkciji osnovnih dijelova biljke, kao i uočavanju važnosti uslova za rast i razvoj biljaka, izazov je za odgajatelje kako u procesu planiranja odgojno-obrazovnog rada, tako i u samoj realizaciji, jer kvalitetno osmišljen odgojno-obrazovni rad afirmira urođenu dječiju znatiželju.
U vrtiću “Bajka” odgajateljica Dina Makul je u okviru individualnog stručnog usavršavanja realizirala temu “Od sjemenke do cvijeta”. Djecu je putem prilagođenih sadržaja, a koji potiču sve aspekte dječijeg razvoja upoznala sa prvim proljetnim cvjetovima. Na interesantan i inovativan način pobudila je njihovu znatiželju i omogućila im poticajno okruženje, kako bi kroz kreativna didaktička sredstva i eksperimente mogli istraživati i sami dolaziti do zaključaka: Kako se biljka razvija? Šta je sve potrebno za njen rast? Na koji način se biljka hrani?
Djeca su sa velikim interesovanjem učestvovala u igri “Ubaci cvijet u odgovarajuću saksiju”, sađenju biljaka u saksije, igri sa slovima, slikanju, modelovanju…
Tokom ovih aktivnosti djeca su naučila mnogo o biljkama, ali najvažnije od svega je da su u svemu tome uživala.
Podijeli na socijalnim mrežama
Facebook
LinkedIn
Twitter
Povezane vijesti