🐿️Odgajateljica Emina Burazerović iz vrtića „Vjeverica” održala je oglednu aktivnost sa svojom grupom djece u petoj godini života, na vrlo zanimljivu i svima blisku temu – „Voda”.
💦Aktivnost je započela vedro i veselo, uz prigodnu pjesmicu o vodi koja je odmah privukla dječju pažnju i unijela radost u prostoriju. Pjesma s kojom su se djeca upoznala bila je lijepo osmišljena i predstavljena na velikom plakatu. Na plakatu su nedostajale pojedine riječi, koje su djeca, pomoću slika i asocijacija, uspješno nadopunjavala. Ova metoda dodatno je potaknula njihovu pažnju, razmišljanje i aktivno učešće.
🩵Nakon uvoda uslijedio je razgovor kroz pitanja i promišljanja o vodi – šta je voda, kakva je, ima li miris, kakve je boje i koje su njene osobine. Kroz pažljivo vođenu diskusiju, djeca su došla do zaključka da voda nema miris ni boju, ali da može mijenjati oblik, ovisno o tome u kojoj se posudi nalazi – u čaši je kao čaša, u flaši kao flaša. Također, su raspravljali o tome šta u vodi pliva, a šta tone, što je izazvalo mnogo zanimanja i pitanja.
🛀Posebno oduševljenje izazvala je eksperimentima bogata aktivnost. Djeca su sa zanimanjem promatrala šta se događa s raznim predmetima u vodi te su uz pomoć odgajateljice izvodila jednostavne pokuse koji su im omogućili da uče kroz vlastito iskustvo.
🌊Nakon toga, rad u centrima bio je prava mala čarolija – djeca su izrađivala svoje kreacije inspirisane vodom, morem, kapima kiše i vodenim bićima. Njihova maštovitost i stvaralačka sloboda posebno su došle do izražaja, a prostorija je ubrzo bila ispunjena vodenim ljepotama koje su sami osmislili.
🌧️Vrhunac aktivnosti bio je izlazak u hodnik ispred sobe, gdje je Emina pripremila takmičarsku igru s vodom. Djeca su se podijelila u timove i s velikim uzbuđenjem učestvovala u zadacima koji su zahtijevali spretnost, preciznost i timski duh. Zvuk smijeha i navijanja ispunio je cijeli hodnik, a njihovo oduševljenje bilo je dokaz koliko su uživali u svakom trenutku.
🫧Aktivnost je bila primjer kvalitetnog, osmišljenog i poticajnog rada s djecom. Kroz igru, razgovor, istraživanje i stvaranje, djeca su usvajala nova znanja o vodi, razvijala svoje mišljenje i kreativnost te pokazala koliko učenje može biti zanimljivo kada se vodi s ljubavlju, znanjem i posvećenošću. – Minela Hindija, odgajateljica