Aktivno učenje o drveću

Razvoj društva utemeljenog na znanju zahtijeva prilagođavanje odgojno-obrazovnog sistema koji podrazumijeva promjene u procesu učenja. Pri tome se misli na razvoj odgojno-obrazovnog sistema koji aktivno učenje i cjelovit razvoj djeteta stavlja u prvi plan.
Putem aktivnog učenja dijete se stavlja u centar aktivnosti, a sve u cilju njegovog osposobljavanja za samoučenje, a znanja stečene na ovakav način bi bila trajna.
U vrtiću “Mašnica” učiteljice Mevlida Omerbegović i Edina Zuban u okviru individualnog stručnog usavršavanja realizirale su aktivnost na temu “Drvo” po metodi aktivnog učenja sa djecom iz Odgojne grupe u 6. godini života.
Djeca su imala priliku da putem ponuđenih sekvenci prošire prethodna znanja o drveću u šumi u cilju uočavanja uzročno – posljedičnih veza u prirodi, te uočavanja razlike između listopadnog i zimzelenog drveća.
Djeci je tokom aktivnosti omogućeno da manipulišu i ekspetimentišu sa prirodnim materijalima: drvo, kora, list i šumski plodovi.
Postaknule su djecu da samostalno stvaraju predpostavke, ispituju i dolaze do zaključka: zašto neko lišće mijenja boju, a neko ne; zašto se šišarike zatvaraju u vodi; da uočavaju razlike u izgledu i teksturi kore i listova; da utvrđuju starost drveta;
Putem dobro osmišljenih i interesantnih aktivnosti omogućile su djeci dobru zabavu, te ostvarivanje postavljenih ciljeva u potpunosti.
Aktivnosti su prisustvovale Jasmina Čongo, pedagog – psiholog, Elmina Mustafić, psiholog, roditelji Aida Hadžihasanović i Elma Šatrović i odgajatelji Aida Ahmetović, Ada Pozder, Nerma M. Drpljanin, Mia Mešanović, Amela Suljević, Dženita Čolo i Tereza Ćuturić.

Podijeli na socijalnim mrežama

Facebook
LinkedIn
Twitter
Povezane vijesti